loading...
نذار تنها بمونم
فردين بازدید : 4 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

توی زندگی من خیلی عشقا بودن
ولی هیشکی مثل تو نبود
واسه ی یک خونه خیلی جاها گشتم
ولی هیجا قلب تو نبود
به رنگ زندگیمه سیاهی دو چشمات
نشونشم این رنگ زردم
جون عمر و جسم نذر چشمات کردم
الهی دور تو بگردم
اشک چشمام انگار نم نم بارون یار
این دل دیوونم بی تو پریشونه یار
یار دلسرد من درمونی يا درد من
دیگه نگو ای دیوونه دست از من بردار
عشقم بودی و هستی هر چند چشمتو بستی
روی این دل تنها هر دم اونو شکستی
سیرم از همه دنیا قلبم پاره شد از درد
اینو صد دفه گفتم بی رحمی و دلسرد
توی چشام نگا کن اسممو صدا کن
دردمو دوا کن بي رحم
من به تو محتاجم دل به عشقت دادم
هی نگو از پیشت میرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 167
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 2,507