loading...
نذار تنها بمونم
فردين بازدید : 15 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

همین که با منی یعنی هنوزم 

یه رويايي برای زنـدگی هست !!


برای من به جز قلبت تو دنيا

مگه جایی برای زندگی هست ؟

همین که با منی یعنی یکي هست 

که من دلتنگی هاشو دوس دارم 

کسی که با سکوتش خواب میشم 

کسی که من صـداشو دوسـت دارم !! 

چقدر خوبه بدونی يك نفر هست 

که تو فکر تـو و فردات باشه ... 

اگه دنیا رو از دستت بگیرن 

یکی هست که خودش دنیات باشه

اگه من در کنار تو اسیرم 

تو باید پیش من آزاد باشی !!

چشمام رو دلم بستم عزيزم

که هرجوری دلت میخواد باشی ..

نباشی فرصت آرامش من 

دوباره رو به یک بـن بـست میره ... 

نباشی زنـده میمونم من 

امـا 

تمام زندگیم از دست میره !! 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 167
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 2,519