loading...
نذار تنها بمونم
فردين بازدید : 7 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

آري

 

هرگز تو را فراموش نخواهم کرد:

 

در مرگ آورترين لحظه هاي انتظار

 

زندگي را در روياهاي خويش دنبال کنم

 

رد روياها

 

و دراميدها

 

اگر ابرها گريستن را فراموش کنند

 

اگر پرندگان پرواز را فراموش کنن

 

اگر انسانها مهرومحبت را فراموش کنن

 

من هرگز تو را فراموش نمي کنم

 

براي رسيدن به تو سوگندها

 

نوشتم

 

بروي گلبرگ هاي زيباي گل شقايق

 

وحال براي رسيدن به جدايي اشکم

 

را با ياد تو مي ريزم و عشقم را با ياد

 

شقايق پرپر مي کنم تا فراموش کنم

 

لحظه هاي با تو بودن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 167
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 2,516